Cursul FUNDAMENTELE COMUNICĂRII

Comunicarea ratată este cauza celor mai multe confuzii și conflicte de la locul de muncă. Aceasta poate duce la insatisfacția angajaților, o productivitate scăzută și creșterea fluctuației de personal. De cele mai multe ori, această situație poate fi semnificativ îmbunătățită prin aplicarea abilităților abordate în acest curs. Participanții vor afla cum să structureze și să transmită mesaje corecte, să abordeze teme delicate și cum să evite neînțelegerile. Folosind activități de echipă și jocuri de rol își vor dezvolta abilitățile de comunicare și vor obține o mai bună înțelegere și mai mult respect în relația cu persoane aparținând diverselor tipuri de personalitate.

Tematica trainingului:
 Scopul și etica în comunicare;
 Procesul de comunicare;
 Elemente care influențează comunicarea;
 Canalele de comunicare;
 Pașii necesari pentru un proces de comunicare eficient;
 Comunicarea – vector al culturii organizaționale;
 Comunicarea și conflictele.

Beneficii pentru participanți:
 Clarificarea elementelor care influențează procesul de comunicare;
 Înțelegerea fazelor și tehnicilor de comunicare;
 Cunoașterea barierelor în comunicare și a modului de depășire a acestora;
 Exersarea abilităților de extragere a mesajului real;
 Exersarea dialogului;

Participanți:
 public general
Alte detalii pentru livrare standard:
 Maximum de participanţi: 14cursanţi
 Minimum de participanţi: 10 cursanţi
 Limba de predare: română
 Durata: 1zile.
 Exerciţii/studii de caz/jocuri de rol: 60% din timp

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns